úterý 18. října 2016

Háčkovaná čepička

  ...ala podzim/jaro. Už hrozně moc dávno jsem měla uložený odkaz z mimibazaru na lentilkovou ušanku ( http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=11171 ), tímto děkuji paní Janě Š. autorce návodu za inspiraci. Její návod mi nešel hezky udělat, tak jsem si ho maličko uzpůsobila. Nicméně miluju tyhle návody s fotografiemi, člověk snáz pochopí, co má dělat.












Na začátku jsem použila klasickou placku z dlouhých sloupků, kterou mám z nějaké staré praktické ženy:

1.řada: Magický kroužek a do něj uháčkujeme 18 DS
2.řada: do každého sloupku 2DS
3.řada: do každého 3.sloupku 2DS
4.řada: do každého 4.sloupku 2DS
5.řada: do každého 5.sloupku 2DS
6.řada: do každého 6.sloupku 2DS

Každou řadu jsem uzavírala PO. Dál už jsem nepřidávala a začala dělat řady s lentilkami, řad bylo 10 celkem, s tím, že jedna řada byla vždy 10DS a jedna lentilka a další řada pouze DS. Poté jsem zakončila čepičku lemem ala patent z DS. Uvažuji že čepičku podšiju bavlnou, protože jsem nitě tahala vnitřkem a jsou tam samozřejmě patrné. Mno, ještě uvidím. Čepička se Hanýžce líbí pořád ji chce nosit ( i doma :-D ). Máme ji však k podzimní vestě s kapucí.



 
 
   Vůbec nechápu jak se mi to podařilo, ale příze má stejný odstín jako vestička, takže to vypadá nádherně ( dle mého skromného názoru ). A takhle brázdíme podzimní krajinu:
 
 
 
 
 

 

 



Žádné komentáře:

Okomentovat